funderingar

Va jobbigt de är när man har så mkt tankar i huvudet så man vet inte vad man ska göra av dom, man drivs nästan till vansine. Känns som man står i livest rondell och bara kör runt runt bara för man inte vet vilken avfart man ska ta. livets avfart, vilken väg man ska gå. vad kommer hända med mitt liv? så mkt funderingar men så lite svar. Försöker även känna efter hur jag känner för min kärlek, har den svalnat? är vi bara vänner eller är vi kära? vet inte vad jag ska ta mig till ibland. försöker fundera ut saker och ting i mitt liv men oftast står jag och kräver en gropp bara.
Lite som jag känner just nu och dom flesta dagar...

Kommentarer
Postat av: Perra

Jobbigt med funderingar du.

Tänker inte skriva att du kan komma å prata om du vill, för det känns föråldrat. Men om du vill så kan du ju. hehe

2011-05-19 @ 13:05:23
Postat av: Malin

Tack kära lilla Per:) så snäll du:)

2011-05-19 @ 13:20:36
URL: http://chiipsets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0