Jordens undergång är försenad?!

Haha ja jag säger då de. inte för att jag trodde nåt skulle hända men vilket påhitt, den där gubben lär ju känna att han skäms lite nu av hans bomsäkerhet av att studerat bibeln i 50 år HAHA synd att han slösa 50 år på ett påhitt då. de kan nog inte va lätt att va kristen. jaja nog om de vi lever i allafall :) Här sitter jag trött som ett svin! och äter en JAPP och har ett stort glas med cola med is i:) de är ju fan varmt idag men blåser lite också. FAN! lär bygga på brännan snart ju, sitter här som en liten bleckfis. igår va jag med Alex, Angi,Jimmy och Jessica, fast angi drog lite tidigare sen satt vi där och skratta medans våra karlar drack öl, sen vart de nå konstigt med jessicas dator och jimmy sa att då va nå porr virus som skulle ta hela hennes dator och facebook och allt och inget funka typ HAHA hon kom inte in på facebook eller nåt och så vart Jessica lite arg och slog på datorn:P men de skulle nog jag också gjort. men de löste sig sen. Och senare spela vi ett Vänners spel, de va ganska kul faktiskt, de va fråger man skulle svara på vad man trodde om ens partner och så, Typ kill och tjej lag:P sen insåg vi att kl va halv 4 typ så då gick vi hem och la oss och i dag är man ju trött som ett svin bara för man sitter uppe så där sent. vart ju så natten innan. Juste jävlar om ja inte berätta de så va vi på spökjakt i Fredags och åkte utt till lite ställen, hehe lite rädda vart vi nog allt:)
Hihi nu ska jag bortsätta och sega i soffan och njuta av min Japp. och Alex åkte iväg för en stund sen för han ska göra risk ettan för motorcykel:) hoppas de går bra för min lilla älskling men de gör de garanterat:)
Trevlig söndag till alla!
bild ifrån igår...

Kommentarer
Postat av: perra

Hehe joru, han lär ju skämmas lite.

2011-05-23 @ 10:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0